سفرآلامو سالگرد تاسیس شرکت اجاره ماشین خود را جشن می گیرد
نوشته شده توسط : سفرآلامو

جشن یکی از موضوعات کنفرانس بازاریابی خودرو (CAR) 2015 بود. این کنفرانس که توسط بیبیت کسب و کار رسانه ای، ناشر ناوگان خودرو تولید می شود، 20 سالگرد خود را با رویدادهای خاص و مسابقات جشن گرفت – و یک کیک ارائه شده توسط حامی سفرآلامو .

برجسته ها شامل سخنرانی های اصلی سخنرانی  اجاره خودرو افتخارات سفرآلامو s کارفرمای و بازماند کننده سرطان جیم کلی، که تحویل پیام در مورد قدرت استقامت، و شرکت صدور آگهی حراج و مدیر عامل شرکت مایک سفرآلامو Sr، که بینش خود را در مورد که در آن صنعت بوده است و جایی که او آن را انتظار می رود.

رهبران صنعت در طول جلسه به رسمیت شناخته شدند. پل سجر از سفرآلامو سفرآلامو سفرآلامو نام فرستنده سال را نامگذاری کرد، جی سفرآلامو از منهیم به نام  اجاره ماشین سفرآلامو یا سال نامگذاری شد و ریکی بیگز از کتاب سیاه دریافت جایزه رهبری صنعت را دریافت کرد.

سفرآلامو پس از پیوستن به صفوف ائتلاف 100،000 ماموریت ماموریت در سال 2012، بیش از 6000 سرباز و مخالف نظامی را استخدام کرده است.

100 شرکت ائتلاف ماموریت مشاغل در سال 2011 توسط 11 شرکت رنت ماشین  تاسیس شده است که بیش از 240،000 جانباز را در زمینه شغل به جای گذاشته است. طبق اظهارات ائتلاف، این شرکت ها شرکت های خصوصی را به ارمغان می آورد که جانبازان ارزش نظامی را به محل کار می رسانند و متعهد به کمک به اعضای سابق می شوند که از ارتش به حرفه های غیرنظامی انتقال می یابند.

سفرآلامو یکی از بیش از 190 شرکت مرتبط با 100،000 ماموریت مشاغل است.
سفرآلامو ، معاون رئيس جمهور معاون برنامه ريزي استعداد در شركت سفرآلامو ، گفت: “بسيار شبیه به ارتش، پاداش های سازمانی و به رسمیت شناختن افراد برای عملکرد و تعهد به کار گروهی است.” “تعهد، اخلاق کار و روحیه تیمی که اعضای سابق ما به محل کار می رسند، رهبران طبیعی خود را در شرکت قرار می دهند و ما منتظر هستیم که حتی جانبازان بیشتری را به عنوان عضو 100،000 ائتلاف ماموریت مشاغل استخدام کنیم.”

تعهد سازمانی شرکت ها به ارتش نزدیک به شش کرایه ماشین دهه گذشته است. این شرکت پس از شرکت USS نامگذاری شده است، یکی از ناوگان هواپیمایی جک تیلور (بنیانگذار شرکت) در خلال جنگ جهانی دوم به عنوان خلبان نیروی دریایی ایالات متحده خدمت کرد.

به گفته این شرکت، جانبازان و مخزن ها تقریبا 10 درصد از کل نیروی کار ایالات سفرآلامو را تشکیل می دهند.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: